blue eye

Hej

Började halv tio idag, och  förresten, sårru för att jag inte skrev någe igår.
På skolan idag hade vi matteprov på morgonen, det gick rätt bra känns det som! Sen hade vi svenska, och sista lektionen engelska. På engelskan var det redovisning, fast jag slapp redovisa idag för alla hann inte. Så för mig blir det på Onsdag.
När skolan slutade så gick jag och Vanessa hem till henne, vi kollade lite på TV, åt fil från glas, satt vi datorn och bara var allmänt normala.
Sen skulle vi ha gått ut med Balder, men det slutade med att Vanessa gick ut med sina två oludiga hundar.. Balderus och Stinius, jag blev en hund. Det var inte kul, även fast vi skrattade hela tiden, men kul var det inte för våran ägare är inte snäll alls. ;)

Nu ska jag göra nåt tidsinställt för imorgon, sen vid nio blir det att lägga sig. Annars kommer jag aldrig att orka kliva upp klockan 6. Och halv 7 beger vi oss gående mot skidstugan.


en dåligredigerad bild på beställning.



PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0