if you're for real and not pretend, then I guess you can hang with me

Hej!

Tack för fina kommetnarer, dom värmer ska ni veta.♥
Idag var det en kort skoldag, för det är ju äntligenäntligen Fredag! Det kändes också som att låtanalys redovisning gick helt okej.
Nu väntar jag bara på att få dom andra två redovisningarna avklarade, jag oroar mig mest för hur vi ska hinna bli klara med allt om Australien.
-
Dagen har spenderats med Vanessus, vi har julpyntat hemma hos oss, chillat, pratat. Också försökte vi att mublera om i mitt rum fast vi skrattade bort den mesta av tiden ;)
Fast det är klart nu iallafall.
Min kväll har varit lite småkul, har stått och dansat de linedance danser som jag kommer ihåg, inne på mitt rum till hög musik. Riktigt härligt faktiskt, för att jag älskar att dansa och varje vanligt steg jag tar blir som ett slags danssteg för att jag alltid känner "danskänslan" i kroppen.
Den känslan jag har inom mig när jag dansar, den går inte att beskriva.. Underbart är ett ord som passar ganska bra in där.


såhär ser jag ut en fredagskväll som denna.


puss'N

Kommentarer
Postat av: vanessa

lillrumpa, din lampa är fin :dd ♥

2010-11-26 @ 22:30:27
URL: http://chockodile.blogg.se/
Postat av: Lollovisa :)

Gu så fin du är :*

Pussen <3 :)

2010-11-26 @ 22:35:06
Postat av: Johanna :)

håller med, känslan när man dansar är underbar <3

2010-11-26 @ 23:11:34
URL: http://johannathebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0