I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize.

Hejhej!

Sitter hos farmor och farfar efter en till dag på stan i Luleå.
Har köpt ett par vinterskor, ett vitt linne och ett par svarta leggings.
Mer än så vart det inte.
Vi ska äta middag här (såklart skulle farmor bjuda) och senare far vi hem, då blir det att packa :)
Att packa ner sakerna och få längta, det är ju kul, men jag hatar verkligen att packa upp sen! Ibland brukar det blir stående i nån vecka (!) haha,

Jag hinner kanske med ett inlägg till ikväll, och ska försöka att fixa något tidsinställt till imorgon!
Annars blir det ingen uppdatering på två dagar typ.
Ikväll måste jag nog lägga mig rätt tidigt, om dom inte får bära upp mig halv eller kvart i sju imorgon på morgonen.
Men nu är det mat.



PUSSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0