Juuuuulen är SNART hääääääär, Stina hon längtar MYCKET

Hej

Sitter här och gör massa saker samtidigt. -Söker fakta om Australien till en reovisning, skriver en låtanalys som jag sedan ska redovisa imorgon, försöker hitta bra fakta om vattenkokaren och brödrosten till en tredje redovisning, tränar på spanskan som vi ska ha prov i om nån vecka, blev just klar med att översätta låten "Bad day" från engelska till svenska, ska göra en av läxorna som består av att prata om pengar med mammi och pappi.. Så ja, kan verkligen säga att jag längtar efter att all stress som har med skolan att göra, typ redovisningar, prov och sånt (som har hållt på i några veckor nu, minst en redovisning per vecka har det nästan vart.) ska vara över! Snart orkar jag inge mer :P
Men kan vara glad att det faktiskt är Fredag imorgon. Guuuuud vad skönt.

Min BV kom förresten tillbaka till skolan idag efter en sjuklig vecka,♥
Ska gå över till henne vid kvart/tio i sex, för då far vi iväg mot badhuset för att träna hennes lillasysters skidgrupp.
Är så förbannat kallt ute så har inte varit några träningar.


kysss

Kommentarer
Postat av: vanessa

pouss! ♥

2010-11-25 @ 21:02:39
URL: http://chockodile.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nej men tack så mycket! :) Din e också väldigt bra! Jag skidar ju föresten också :D

2010-11-26 @ 14:44:46
URL: http://sannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0