Nu Är Sarus Tretton År

Hej


okej, jag suger verkligen på att blogga just nu! Men hinner liksom inte alltid, nu när skolan börjar så känns det som att man är upptagen med något hela tiden. Idag har jag faktiskt inte ens suttit något vi en dator mer än när vi arbetade på skolan.
Menmen, ska försöka hinna så gott jag kan.

Idag har jag vart med Vanessa, fast det blev inte så länge, för klockan fyra skulle jag äta och sen fem över halv fem blev det att rusa iväg till bussen. Där Annis och Jossan väntade på mig för att vi skulle till stallet.
Kollade när deras ridgrupp hade hoppträning, mycket bra är dom! :)

Får säga grattis till GrönaSarus som fyllde 13 idag! älskar dig cheyen.


ni betyder, och jag saknar dig Eken!




PUSSS

Kommentarer
Postat av: julia

svar: haha jo jättteeee ovanligt ;) eller inteee :D <3

2010-11-09 @ 21:32:45
URL: http://julleengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0