Stina har skrattat så att hon nästan dog, eller inte nästan, hon dog. Sorgligt nog

Hej, finig rubrik, och detta inlägg är inte det bästa. Om ni ens kommer att förstå något jag skriver.

Just nu sitter jag hos farmor och farfar, vid deras lite småsega dator.
Vi har vart här från klockan två, då var även faster här. Jäkla roligt vi hade när vi satt och fikade!
Ni vet, familjer/släktingar emellan ;) hihi, nejmen kan säga att jag tror aldrig att jag skrattat sådär mycket. Eller jo, det har jag visst. Men det var sånna där otroligt sjuka saker som inte ens var kul.
Vi alla satt där och skrattade så att tårarna sprutade, nu är jag seriös. Jag grät för att jag skrattade så himmelens mycket! Farmor var också tvungen att tårka tårarna tillomed. Orkar inte börja förklara vad som var så galet kul och varför, det var iallafall om att pappa är så trög, om man får säga så om sin käre far? =P Han och sin syster då (faster) .. Äh, Det är ingen idè att förklara märkte jag just, för ingen kommer att fatta det roligt om man inte vet hur olika men ändå otroligt lika dom två är! Men det jag kan säga är, att JAG DOG AV SKRATT.

Vi har suttit och kollat i gammla fotoalbum jag o fasterus också, jag och Sara var ursnygga på en bild, den kommer nog upp här på bloggen senare.
Men nu inväntas mina kusiner och Niklas. Så då hittar väl jag, Linus och Sara på något här på Mjölkudden.


GRATTIS PAPPA PÅ FARS-DAGEN, du är bäst ♥


PUSS

Kommentarer
Postat av: ansa :)

låter normalt ;)

2010-11-14 @ 21:08:04
URL: http://justlikeansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0