Den Första November

Hej!

Tack för en helt underbar statistik, det värmer verkligen
Fick ett sms från Sarus för ett tag sen, det blir att vara med henne idag.
Snart ska jag äta lunch, mormors plättar.. Riktigt gott!

Ikväll ska jag ju till Team Sportia, men Jossan och jag har bestämt att jag skulle till stallet. För dom fick typ ta med sig nån kompis att "prova rida" eller vad man nu säger. Jag tycker själv att det är jätte kul att rida, även fast jag är lite smårädd för hästar, hehe. Men vi får hoppas att jag på något sätt kan hinna fara på båda, hur nu det ska gå..

Menmen, jag och Sara far nog int till till stan. Inte för att jag ska shoppa så mycket i lillBoden, ska ju till Luleå imorgon ;) Men bara fara dit och chilla lite.


En söt Sara i buskarna ;)


PUSSS 

Kommentarer
Postat av: julia

sv ; jo jag mår bra ;d vad gör dudå?

2010-11-01 @ 13:41:55
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: julia

sv ;inte så mycket ;p lust att följa varan via bloglovin ?

2010-11-01 @ 18:31:21
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0