We can start it with a picture


Ser det inte skönt ut?

Hej

Jag är död just nu, så när ni läser detta så läser ni något som en död person har skivit. Läskigt, jagvet!
Får hoppas att jag börjar leva till träning ikväll.
Inomhusträning på Måräng, låter jobbigt tycker jag ;)

Idag var vi på badet igen, ganska kul var det faktiskt. När vi fick fritt så satt vi och njöt i bubbelpoolerna (♥), som vi inte kunde göra igår för dom var avstängda, vettetusan varför men avstängda var dom iallafalll.
Klockan tjugo i tre så tog jag och Vanessa bussen hem (men 13 andra små människor från klassen)
Sen var jag med henne, vi gick ut på en pratpromenad med Balder så att han fick bajsa.
Sen gick vi hem till henne, tog en bulla och satte oss framför TV:n och slog på en film.
"Barbie och Pegasus förtrollning" i 3D, någon som har sett den?
Jätte supermegabra film! höh, njae kanske ändå inte. Men 3D gör det hela häftigt iallafall.
 
Riktigt rolig dansträning igår förresten! Vi hade en vikarie, det blev då väldigt mycker mer konsentration.
Jag och Lovisa hade ju lite småkul också, jag kunde inte prata, och inte viska heller. Och hennes fötter är jättesmå och en gång skickade jag ett sms till henne där det stod: "Får jag bajsa på din fis? :)"
haha, men gode kul man har med dig cheyen!

Nu ska jag försöka få min döda kropp att vakna till liv.


Kommentarer
Postat av: julia

sv ; hehe ja jag följer dej ;) och tack för dom fina ord <3

2010-11-11 @ 21:20:13
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0