I'm not afraid

Hej

Nu börjar man ju undra... Vart försvann den underbara statistiken?! Nej, jag skojade om någon inte förstod.
Eller det gjorde jag ju egentligen inte, men menar såhär, får väl vara glad att det iallafall är några stycken som läser denna blogg! :) 

Idag gick jag och Lovisa i skolan till klockan fyra, vi ville jobba över, frivilligt.
PluggisarpluggisarPLUGGHÄSTAR eller vad man kallar det.
Fast det var egentligen såhär: Vi var tvugna att vara klara med redovisningen om antiken (där vi jobbar om gladiatorer) imorgon, skulle det alltså vara klart. Senast. Shit, hur ska vi hinna? Tänkte ju vi. Men då kom våran SO-lärare Anna med en briljant idé!
Att vi skulle stanna kvar och jobba i en timme medans alla andra fick gå hem. Så då gjorde vi det. WOHOO, det är vad jag längtat efter länge! heh, nej. Men det var roligt, jag och Lollo har ju en gnutta humor så tråkigt blev det då inte, faktiskt ganska kul. Så nu är vi äntligen klara.

Var på badet idag och hade simundervisning, jobbigt tycker jag ;)
Sen hade vi fritt  ett tag och fick stressa lite för att hinna ut. Det betyder att idag har mitt hår sett ut som.. Jagvetintevad. Inte bra iallafall.

Klockan sju är det dans ♥


Har inte skrivit det tidigare, men vetnivetnivetni?! VI HAR BOKAT BJÖRKLIDEN NU.
Så på sportlovet, here I come! Det är sjukt hur mycket jag längtar.
Ska inte Maalin med så får Vanessus följa!
Eller har jag kanske redan sagt att vi ska dit? Närminnesförlust Stina..
Men ändå, för jag vill dit nuuuuuuuuuuuuu



PUSSSS

Kommentarer
Postat av: vanessa

den försvann när du började att blogga så sällan ;)

men jag är kvar, din egna trogna läsare! P.s. I love yaaa! ♥

2010-11-10 @ 19:56:53
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0