Every step I take leads to one mistake

Ta alltför hårda smällar, utan någon förlåtelse.
Men vad spelar det för roll? När ordet förlåt inte längre har sin betydelse.
Då när det redan är försent, försent för en så kallad ursäkt.
För jag kommer inte att ta emot den ändå, även fast ni andra hejar på.

I keep going right back to the one thing that I need to walk away from.

Okej, som man brukar skriva. Låt inte det dåliga humöret gå ut över bloggen.
Men inget nu måste läsa, därför är det överstruket. Så nu ska jag försöka skriva något vettigt här dårå.
Äh, jag orkar inte, ni får något inlägg senare ikväll istället, och min syster gnäller om att det är "hennes tur" att sitta vid den bärbara nu. För våran stationära är otroooligt seg! =P



Du är lite småsöt hörru.


PUSSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0