Ett fejkat leende

Hej

Förlåt för att bloggen just nu har sämsta uppdatering. Men cheyen som äger den har fullt upp, så är det, jag hinner inte och vi har för många läxor och redovisningar och prov i matte och annat roligt.
Jag har ingen tid känns det som, inte till bloggen iallafall.
Igår rörde jag inte ens en dator. Gjorde läxor och sen var det träning, på badhuset :)
Var roligt, men jobbigt för benen. Dom darrade rejält efter evighetsstafetten kan jag säga.
Vi fick bada fritt sen tills det stängde, Jag, Vanessus och Sara träffade Ansa, Julle och Linnea där för dom hade tränat. Så vi var med dom ett tag innan dom skulle kliva upp och fara hem.

I helgen tror jag inte att det blir bra uppdatering, men hinner säkert göra något tidinställt.
Jag ska nämligen till världscupen i Gällivare, med skidgruppen.
Vetni?! Jag kommer att slå nytt rekord på tidig uppstigning igen. WOHOOO.
Fast det dåliga är ju att man då måste kliva upp tidigt..
jaja, det klarar jag, en sådan morgonpigg människa lätt! ohyes. såklart..
Jag måste kliva upp klockan sex! Lycka till med det önskar jag mig själv. Går och lägger mig vid nio på Fredag, fredag!? Klockan nio, herregud, mycket tidigare än när man måste upp till skolan. ja0
Men det lär bli chill, på bussen sitter jag ju med min älskadeBV. Hon skulle sova i min famn på ditvägen och jag i hennes på vägen hem.♥
Jag ska också med på Arvidsjaur lägret helgen före Lucia, jag är nervös. haha, men blir säkert great det!

dans ikväll, känner mig lite småseg.


Bild från mobilbilds arkivet.


PuSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0