BILDBOMBEN är här!

HEj

Jag ljög i det förra inlägget jag skrev, om att bilderna från världscupen skulle laddas upp.
För så blev det ju inte.
Jag hinner inte med allt som jag borde känns det som, dom senaste veckorna och några veckor framöver har vi, och har haft massa redovisningar, prov, vanliga arbetsprojekt och annat.
Så bloggen har fått vänta.. Förlåt för det, men tror att det kommer vara lite fram och tillbaka framöver, bara att hålla ut! ;)
Men nu ska jag inte babbla, här kommer många av bilderna. Helt oredigerade.

i bussen påväg dit,



Vi fick oss en väldigt vacker morgon och åkte i ett vinterland, men det var riktigt svårt att få bra bilder från en skakig buss som kör.
Fast är är några av försöken;


Framme i Dundret

tre glada cheyer med flagga, visselpipa och "klapphand"


Sverigeflagga på Elinas kind






Man ser kanske inte så bra, men kan säga att jag diggar (vad det nu var för lands) tävlingsställ stort!
Det lyste om dom.


CHARLOTTE KALLA





Vi hade grymt bra platser när herrarna skulle tävla, längst fram vid självaste "Hellner-Stadion"


In zoomad bild, därför lite kass kvalla. Men det får duga, tycker bara att skylten var lite småcool :D


En fin två grisar, Matilda

Fick tyvärr ingen bra bild på Hellner när han flög fram, men har en film när han kommer och ska åka in i mål.
Alla skriker som galningar, riktigt bra tryck. Nästan som på hockey där ett tag! Fast på filmen hör man nästan bara mina: "wooooooohooo" rop och Vanessas: "HellnerHellnerHellnerHellner" rop.


kyss.

Kommentarer
Postat av: LOvisaKorvhestLidén :)

Men OJ SÅ fucking FIN bild på mej där uppe.. :s

jag sover ju inte ens :C

bara ''myyyyser'' :)

MEN FY FAN SÄGER JAG BARA :((( <3

2010-11-25 @ 19:04:13
Postat av: LOvisaKorvhestLidén :)

Heting Nr 1 ;)

eller så inte xD

hahahahah GRAV!

2010-11-25 @ 19:04:52
Postat av: Jessica

fina bilder :)

2010-11-26 @ 18:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0