Små texter av Vanessa och Stina

Hejhopp!

Här kommer några av våra noveller, och jag hade fel, vi skrev tio stycken sammanlagt. heh, dom är väldigt skumma. Man vet ju liksom inte vad den andra skrivit. 
 (det kursiva har jag skrivit, och Vanessa det andra)

En dag när Lina gick hem från skolan så såg hon något stort svart stå mitt på vägen. 
Med sig hade han en mega stor korv.
Hon bara stod där och stirrade på den
hoppade upp till månen och ner igen. Gud
såg honom flyga ut genom fönstret och landa i trädgården
hade dem allra vackraste blommorna som jag någonsin sett, de blänkte och glittrade
fint i silver och guld-
färgade regndropparna föll sakta ner från hilmlen, de dansade nästan lika grant
i julgranen.
Fick sig allt en riktig brakmiddag, haha. Väldans mycket skratt och skoj.
Han trodde att dom menat allvar och sprang hem till
-slut gav sig räven iväg, bävrarna grät så att tårarna skvätte.

Här är en annan:

Godmorgon sa jag till Sture som stod och
sjöng vackra julsånger för den stora församlingen.
Han harklade sig och drog till slipsen. Sedan började han sitt
lilla fågelbo uppe i trädet, det skulle hänga precis under gren-
-en Vanessa satte sig upp alldeles nyvaken och slog huvudet i en vass kant så skrek hon
-Akta er, här kommer jag! Hon satte sig på madrassen och for iväg
till sjunde himlen, där såg de alla
rumpor i vädret, usch vad
gör du? Vavavavava? Kaxar du med mig, ge dig härifrån. Ingen
brydde sig så vad
hände sen, jo sen när vi kom hem till torgets lilla buske så tog
av sig brallorna och hoppade i sjön!

En tredje:

Nu ska jag berätta en saga om det lilla trollet Puff. Puff älskade att flyga på spindelnät
där det hängde en jättestor hårig spindel
mamman tröstade Piffan och Puffan, de grät därför att de inte fick
se en stor bajskorv i toan
hade stopp i sig, fan också! Nu sket ju Sven-Erik ner sig, byxorna blev bruna.
Han bara stod där och gapade när han såg vad som hände
det sig att mammutarna och papputarna slevade i sig glöggen, gröten och de små
äpplena låg i fruktfatet
luktade ruttna fötter blandat med
sin kompis kaninen.
Kaninen fann ingen annan utväg än att pissa på grannen, fast han
sa godnatt till de mindre barnen och dansade sedan resten av kvällen.

En sista:

Jag gav ifrån mig ett högt tjut och stirrade på den nakna mannen som stod
hamstern Maja där. Jag gillar
den, hörde jag en röstt som sa bakom
mig stod ***** och Allan kubhuvud, två pedofiler alltså! Jag backade in i
den feta mannens famn. Jag trodde att jag skulle dö av
benet gjorde jag en macka, på den
satt en loppa som jag sprättade iväg till
min förvånad så var det ju inte MussePigg som kom, det var ju den lille
pojken vände om och
började jag skratta åt den lysande stjärnan som hade
en grön nyans. Jag önskade att jag kunde trolla fram en
mega balle ifrån kylen, herregud, ******, ta in den
Det är ju inge kul för alla andra som får sitta och
jag visste ju att det var du!


OSERIÖSA och dåliga, yess!


PÖSS.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0