-LÖRDAG

Hej

Bra statistik,+ kommentarer, bättre kan det inte bli!
-
Idag klev jag upp vid halv tolv, alltså, jag sov till halv tolv. Det tror jag inte att jag har gjort på väääldigt länge, brukar ju oftast ligga och dra mig rätt länge, men idag blev jag sur för att jag inte vaknade tidigare ;) häh
Sen rullade dagen bara på som vanligt, lite småsegt.
Vid halv fyra kom Vanessus, vi bara chillade på mitt rum, som förövrigt känns helt nytt med om-mubleringen och för en gångs skull någorlunda städat!
Efter att vi bara suttit och pratat ett tag, så kom min käre vän på att vi skulle köra någon "skriva-novell-lek".
Riktigt roligt var det.
Tror att ni  säkert har kört det. Man har två papper och börjar skriva en mening, byter papper så att kompisen får fortsätta meningen och skriva en egen som man själv sedan ska fortsätta. Man skriver det sista ordet av sin mening (eller om det är mitt i en mening) en rad längre ner och viker pappret så att bara det ordet syns.
Riktigt knäppt blir det när man läser dom. Tror att vi gjorde fem stycken, kan skriva en här i nåt inlägg senare!
Antar att det blir en ganska sen kväll.


Någon mer än jag som älskar allt som har med julen att göra?! Stämningen, allt är så sjukt mysigt.♥
Just nu spelas låg julmusik i högtalarna och det luktar glögg, härligt? ohja!


dissa mig och mina brallor som korvade sig, tack!


mina fåtöljer är allt lite småcoola, ellerhur?




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0