Oh my god, what am I doing?!

Hej

Jag och Vanessus drog in till stan efter skolan.
Eller inte direkt efter skolan, för att först missade vi två bussar i rad, och sen efter deeet så kunde vi åka ;-)
Bra cheyer, jättebra! Jag tror att det var mitt fel, tar iallafall åt mig äran.
Innan vi gick iväg till busshållsplatsen för den andra bussen som vi missade så sprang jag runt i hela huset och sökte mitt busskort, utan att hitta det (alltså i onödan) Sen hade min käära syster tagit mina skor som passar till ett par mjukisbyxor, så då var jag tvungen bestämma mig för om jag skulle byta byxor eller inte bry mig om att det såg dumt ut. Jag tog det andra alternativet efter en stunds fundering.
Sen sprang vi, och när vi kommit en bit så står bussen redan där. TRE MINUTER för tidig! hah
Så vi sprang ännu fortare, men här vet jag inte riktigt hur jag tänkte, för jag drog av mig mössan (?!) och typ kastade mig på Vanessa bakifrån, men hon fortsatte att spring som en dåre tills hon ramlade i snön och utbrast: -Vad gör du?! 
jag vettefan vad jag gjorde, men seriöst, vad jag hatar är att komma springande till en buss. Tycker att det är sjukt pinsamt. Fast det är ju ännu pinsammare om man dessutom missar den. Fast jag vet inte vad jag gjorde så för.
Men kan säga att denna dag har innehållit jäklarns mycket skratt! En great dag på stan helt enkelt.

Är rätt så trött, så hoppas att ni förstått det jag skrivit.
Ska duscha nu och sen väntar en mycket skön sömn.


puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0