Take My Hand

Hej

Vad tusan händer med statistiken? Den går neeeråt.

Idag är det bara en slapp dag, vid halv fem ska vi och äta middag hos Katrin o dom. Då blir det säkert att vara med henne efter det :)
Just nu har jag inga planer vad jag ska göra nu innan middagen iallafall, så vi får väl se.
Kanske blir det bara att sitta vid datan, eller spela nintendo, som jag gjort hela morgnen, hehe.

Hela kvällen igår spenderades i Luleå hos kusinerna framför en TV som visade hockey.
Luleå vann den hemma matchen med 3-2. Men vaaad höll dom på med egentligenn? Var detdär verkligen hockey?
Jag tycker inte att dom var värdiga att vinna, faktiskt. Även fast det var hur bra somhelst att dom vann för då ökade dom serieledningen ännu mer nu inför uppehållet. Men dom första femton minutrarna av den första perioden, låg ni och sov eller era små trötthjärnor? jaja, får vara glad att dom vann!
Lite kämpaglöd hade dom kanske ändå (Y'
Fast denhär gången kan man kalla det TUR.



älska ♥




PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0