BraaaaaDaaaaaag

Hej, fin rubrik ;) Men faktiskt, denna dag har vart asbra, i skolan. GLADA MINER

Sitter här med ett b e r g av läxor framför mig! Känns det som iallafall, ska göra dom, och sen städa.
Får se om jag ids göra alla, kanske skippar egelskan, för den är ju till på Fredag, GE MIG FREDAG NU. Sen en veckas looov! Jäklar vad jag längtar till lovet, halloween.
Testade slalom utrustningen när jag kom hem från en ovanligt rolig och kort (kändes det som) skoldag.
Nu vill jag bara ha snö, längtar sjukt mycket till att börja åka slalom. Liksom, hur chill är inte det?
Men nu har jag inget att skriva, så ska börja med läxorna.
Ikväll blir det att vara med Vanessus och Ann-Marius.♥


snygga är vi, klart :)


PUSSSS

Kommentarer
Postat av: JAG :DDDD

Vi ahr snö. Meter av snö. Nejmen hahahaha på er som inte har. HAHAHA ;(((<3

Nejmen snö äger :)

2010-10-25 @ 18:19:45
URL: http://tuggummits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0