Ingen Rubrik Ingen Rubrik Ingen Rubrik Ingen Rubrik

HEj

Jag vaknade på morgonen av att mamma kom upp och sa att hon skulle iväg och skjutsa Eva-Lotta till sjukhuset, hon hade rammlat och brutit handleden. AJ
Så då skulle jag vakta Simon, för pappa har jobbat natt och låg och sov.
Proffsbarnvakten la sig och sov en timme till.
Sen väckte SaraGunnari mig med ett sms, brabra, annars hade jag väl legat och sovit än ;)
Hon ska sova här inatt, vi ska kanske och äta på grillen. Sen ikväll blir det väl att se på Anna Anka, våran favvo program. haha, men blir säkert en helkul kväll!
Snart ska jag äta, försöka hinna på träningen efter det också.


från förrra gången hon sov här, när vi såg på "Rec"



PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0