Nu Är Det Ju Såhär, -Att jag har väldigt otränade benmuskler.

Hej!

Såg inte bilderna från Björkis sjuuuuukt härliga ut?! GUD, ni fattar inte hur jäkla mycket jag vill tillbaka dit.

Gissa om jag kommer att ha träningsverk i benen imorgon och inte kunna gå. JO
Seriöst, benstyrka på träningen, och det var då inte lätt iallafall!
Önska mig lycka till att kliva upp ur sängen imorgon ;)
Dessutom så får vi som hade musikal på elevensval bara tio minuers sovmogon, till halv NIO, alla andra får som vanligt till halv TIO. Menmen, måste ju träna lite på den så att vi kommer ihåg alla danser/repliker och sånt, ställa upp för gruppen liksom.
Men nu ska jag inte babbla så mycket mer, tänkte gå och ta en dusch och sen hoppa i säng.
Så godnatt mina sköna bönor, så skriver jag mer imorgon. Då det förövrigt också är sportlov!


Asså gud, det är obeskrivligt hur mycket jag vill tillbaka!
SPORTLOVET, kom NU NU NU please.
älskar detdär stället. Underbaaaaaart ♥



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0