trääänA

HEj!

Snart blir det att äta lunch, plättar. Muuums :)
Sen hade jag och Jossan tänkt fara ut och springa.
Gu vad det blåser ute! Nu faller dom sista löven från träden, sen är det bara hoppas att vitern och snön snart kommer.
Det är verkligen fullt av löv på hela våran gård, bara att börja kratta.
Äh, nu när Hanna och Sara har börjat, så får dom ta allt på en gång. häh, jag hjälper inte till.
Måste gå ut och fota några fina höstbilder sen, orkar inte nu.
Men det kryllar av färgglada löv!

Skrev inget igår, orkade bara inte göra det. Var också borta hela kvällen i Luleå hos kusinerna.
Lulä vann hockeymatchen igår men 3-0, BRABRA! Nu leder dom serien igen. Verkligen ett grymt lag just nu.

Tack för fina kommentarer på förra inlägget.
Men Sara, det är typ något fel? För jag kan inte se din blogg.. ;(


tröttchey igårkväll.



Bättre inlägg kommer ikväll!
PUSS

Kommentarer
Postat av: josskoss

Jag veeet att du älskar min header stinafina ;D (alla gör ju det!) xD

2010-10-10 @ 13:57:55
URL: http://thatsimple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0