True Love Rock Forever

HEJ på DEJ

Lite senare blir det att fara till Luleå och kolla hockey hos kusinerna.
AIK-Luleå
HEJAHEJAHEJA LUULEÅ! :D
Nu får dom ta och öka serieledningen ännu lite till, hehe.

Idag efter skolan for vi och böt ut slalomutrustningen från förra året, och denna vinter ska även Simon börja glida i backarna.
Han har fått sig ett par skidor, så nu står han där nere på hallmattan och går fram och tillbaka med dom på fötterna och hjälm på huvudet, och såklart pjäxor. Lite smågulligt.
Sitter och funderar på vad jag ska hitta på under lovet.. Det blir nog mest att umgås med mina älskade små vänner.
På Lördag ska jag och Anna-Sara gå buuuus eller godis. Vilket vi gjorde förra året också, himla kul var det, och vi fick mycket godis!
Var också väldigt längesen jag var med den cheyen, så det blir säkert grymt roligt.♥
Kan säga att jag verkligen längtar som en tok till lovet, gu vad skönt liksom. Slippa allt som har med skolan att göra!

Några bilder från igårkväll när jag var med muppen :)



Var längsen jag gjorde ett videoinlägg, kanske borde göra det någon dag?
Också funderar jag på om jag kanske ska ha en frågestund.. Kommentera vad ni tycker!


PUSSS


Kommentarer
Postat av: vanessa

Haha, bilderna är nästan 2 år gamla ;))

puss på dig :*

2010-10-27 @ 20:59:13
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0