Jag har... TRISS! höh, min och muppens bästhumor

Hej!

Rätt rolig dag i skolan, vi har ju elevensval.
Har mest sett på olika musikalfilmer, vi valde att göra "Hairspray"
Blir säkert ganska bra!
Har vart sjukt trött hela dagen, eftersom att jag inte somnade förrens vid tre inatt.
Är så allergisk mot kaniner, och det sitter i länge efter att jag varit med dom.
Såklart när vi var hos Jossan var vi tvugna att gå ut efter ett tag.. BAJS, det har blivit värre. Kommer ju inte kunna vara där utan att ta tabletter.
Och om jag skulle bli allergisk mot katter också... SKulle jag bli det, då vet jag inte vad jag gör.
För seriöst, jag skulle inte klara av att sälja min sötaste Nora!
Jaja, för att inte tänka sådana tankar, det blåser jekligt mycket ute.
Läskigt när regnet liksom piskar mot rutorna efter en vindpust.
Hela huset knakar.

Efter skolan var jag iallafall med min underbaraste Vanessus
Hela kvällen har också spenderats med henne. Kortspel, skratt, prat, kvällsfika, data.
Myyysig kväll!
Men vilken otur jag hade, Vann inte Chicago, som vi spelade ;)
Men nästa gång hörru, då vinner jag.

Brände armen på platttången, klämde den mellan..
AJ.SOM.BAJS
Det blev helt rött runt hela, sved, gjorde ONT, och nu är det två äckliga blåsor.

okej, den syns inte bra alls.

Funderar på att gå och lägga mig snart, så att jag inte är död imorgon också.
Så, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0