Hairspray

HEj, GODDAG OCH HALLÅ, i sverige hälsar vi så ;)

Idag slutade alla egentligen klockan två, men 6 stycken personer slutade tre.
Det är något som inte stämmer..
hah, okej, seriöst nudå.
Jag, Vanessus, Elin, Emmy, Lilli och Olivia stannade kvar när alla andra gått för att öva några av danserna.
Nu har vi kommit igång på riktigt!
Alla scener och manuset är klart, bara att öva,öva,öva,öva och ööööva kvar då.
På båda repliker, danserna, låtarna och scenbytena.
Men det är roligt,  tur de.
Har heller inte haft någon lärare idag, fast vi har jobbat på som bara den. Dom flesta av oss, kan ju inte säga att alla har gjort det.
Har tillochmed skippat rasterna. Lunchen var god -Tacos! :D
Så idag har det mesta vart braaa, igår var det väl lite blandat, p.g.a min huvuvärk (som jag hade haft sen i Söndags, när jag tog alvedon hjälpte det bara mot benet jag hade ont i.) Hade en liten
"surdag,badday,dåligbajsdag" igår, men men.
Hoppas att lilla Emma Tenbäck har det bra i Turkland!
Gud vad fuskigt, alla far/ska fara utomland, förutom jag. haha.
Hade en lite kul skrattdag igår med henne när vi pratade gammla barndomsminnen, vet inte hur länge jag kännt henne.  Typ, hela livet? Eller njae, det kan jag ju inte ha gjort, eftersom att hon är ett år yngre, men ja, ni fattar väl?
Grejjen är den, att vi har inte umgåtts sen förra nyår. Så efter att hon kommer hem från Turkiet och är brun, då ska blekfisen ta och vara med henne!

Jaja, snart blir det mat. Kyckling och potatissallad. SMASKENS
Klockan sju är det daaans♥
Jag har skolkat från den i två veckor nu. Ojoj, inte bra Stina, verkligen inte bra.
Varför? Jo, första gången vet jag inte, hade väl dött eller fått hjärtstopp.
Och sist så var jag ju på bio. För liksom, hoppa över det man verkligen älskar att göra, hoppa över att vara med sin älskade dansgrupp, frivilligt? eh, skulle inte tro det.
Så vad det än var så måste det vart allvarligt.



dansisgruppis i looogen


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0