För varje minut som du är arg förlorar du sextio sekunder av glädje

HEj

Träningen gick bra, var inte så jobbigt. Tur det ;)
Ska snart gå i duschen, sen blir det kanske att sätta sig framför en film.
Mysigt såhär på kvällen.
Igår såg jag både "Grease" och "Grease 2". Sjukt bra filmer!
Ikväll tänkte jag se dreamgirls, om jag hinner.
Den är över 2 timmar lång, så kanske blir imorgon kväll istället.
Pratade även med Vanessa igårkväll, från halv tolv till tolv ungefär.
Vi pratade om lite saker, tråkiga och roliga.
Så himla skönt att ha nån att prata med, bara ringa till, för att bara prata om allt eller inget. Men också om man behöver snacka.
Ibland ringer vi till varandra för att bara skratta, typ: "Hej! HAHAHAHAHAHAHA" och så fortsätter samtalet, något enstaka ord och massa skratt.
haha, älskar dig BV♥


best friends are forever

Imorgon kommer Aleksander till Brönja för sista gången.
Han ska börja på Norrskenet, kommer typ hålla kvar honom, jag och vanessus får binda fast honom eller nåt!
Jaja, kommer ju iallafall att hålla kontakten och det är ju tur.
Men, gu vad tråkigt att han byter D:

Bara jag som ääälskar att snön äntligen kommit?!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0