Listen, I can hear the bells

HEj

JAG HÅLLER PÅ ATT KISSA PÅ MIG.

När jag vaknade på morgonen och tittade ut genom fönstret så fick jag värsta chocken, seriöst, så himla mycket snö det kommit på bara en natt.
Allt var helt vitt!
Härligt, riktigt jäkla härligt. Jag älskar vintern, och äntligen kommer den♥
Tänkte nästan springa ut och bara kasta mig i snön. Kändes helt overkligt att liksom vakna upp i ett vinterland.
Nu är det ju rätt mycket slask, men då, på morgonen så var allt så himla vackert.
Efter ett tag fick jag ett ryck och sprang nerför trappen och skrek: SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! KOLLA UT GENOM FÖNSTRET!
Simon satt och såg på TV och blev nog rätt förskräckt, och väckte pappa gjorde jag också ;)
Men det var bra, annars hade han försovit sig och kommit försent med Simon till dagis.

Musikalen går bättre och bättre, nu har jag också en riktig "roll" med repliker. Är läraren. heh, nu blir det mååånga läxor hörreni!
Efter skolan var jag med Vanessa. Vi gick först hem, sen stack vi iväg till ica och köpte en varsin "brejk"
Mumma :)
Sen var vi hos henne, pratade, skrattade (såklart), och åt lite hallonfil.
Ikväll är det inomhusträning, har ingen lust att träna, känner mig inte helt i form. Menmen,


Har fått låna en bok av Vanessus. "Flickan med de röda skorna" Den verkar riktigt bra!
Ska nog börja läsa den ikväll (:


PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0