Just The Way You Are

Hej finisar!

Skrev inget till inlägg igår, men hade inte tid.
Så skriver lite längre nudå.
Satt med huvudet i världens bästa bok hela eftermiddagen, vid helv sju ringde jag til Vanessus. Hon kom till mig, vi gick ut på en promenad här i SÄvast.
Dansade, hoppade runt, sjöng, skrattade och bara pratade.. Gud, jag älskar det! Så otroligt mysigt.
När vi var vid Mårängskolan så kom det en röd bil körande, plötsligt tvärsvängde den och sladdade runt två varv och körde några meter fram, dom som satt i den klev ur och när vi hörde dörrarna smälla igen sprang vi båda fort som bara den därifrån. Bra nerver? Nej, kanske inte. Men det var lite läskigt.
Liinus ville att vi skulle ringa till honom, så vi gjorde det.
Han var med Daniel och Wille.
Eftersom att vi var påväg hemåt så sa dom att dom skulle komma och möta oss på vägen.
Jag och Vanessus, busiga som vi är, gick in i en liten "skog" för att sitta där och gömma oss.
Funderade på att kanske starta en såndär spionklubb som man alltid hade när man var mindre. ;)
Vi väntade på att dom skulle komma, tills vi båda var snöiga, blöta och frusna.
Jag ramlade i en liten backa som vi sprang nerför. Halkade baklänges och satte mig ner och hade en lite picknick, hade ju redan planerat det liksom.
Nej, det hade jag inte. Fick in hurmycketsnösomhelst i skorna.
När vi kommit ut på vägen igen så kom dom gående där framme efter 5 sekunder, så vi behövde iallafall inte vänta sååå länge.
Wille skulle dra hem, så dom två andra missfostrerna (daniel och Linus) var med oss. TYPISKT, vi kan inte umgås med sådana männsiskor.
Det var ett skämt, om någon stackare inte förstod det.
Det var en galet kul kväll med er bestavenner!
Måste göras om snart.
Danne skulle hem vid tjugo i tio, han hade cup idag, klockan SJU på morgonen. stackarn (Y)
Men Lilleman Linus var med oss till nångång vid halv tolv.

Jag sov hos min fiina mupp också♥
Hur jäkla kul kan man ha egentligen? Kan bara säga en sak; Ingen slår våran humor. För att den är BÄST!
Jamen det fattar väl alla, right?
"FY FAAN" Och bajskorvar som kommer ut ur rumpan och börjar flyga och... ja.
Vi hade tänkt att göra en komedi, också hade vi tänkt spara en av mina pruttar i en burk och sätta den i frysen.
Vanessa sa att det gick, så det måste vi ju testa! ;)
Många säger att vi är konstiga, men nej, vi lever bara livet! Vi kom också på att den tråkigaste komplimangen man kan få är något i den här stilen -Vad normal du är.
VAR INTE NORMAL, VAR INTE SOM ALLA ANDRA.
höh, nu orkar jag inte skriva mer. Men detdär var min gårdag.

Några bilder från mobilen

Tycker inte ni också att Linus passade i en rosa adidaskofta ? :D


Såhär såg det ut för nån dag sen!


Och såhär ser man ut efter en dag på LeosLekland, Simon sprang omkring som en dåre.



PUSSS,

Kommentarer
Postat av: LOvisa :)

Trööööött Chey :) ♥

2010-10-16 @ 22:18:45
URL: http://lovisaliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0