Någon Liten Sak

visste du att..?
att jag vill ha - glass
att jag pratar - ganska mycket
att jag inte gillar - riktigt dryga personer
att jag avskyr när folk snackar - jäklit mycket skit
att kärlek är -
att jag gillar att - dansa, okej detdär var fel. Jag ÄLSKAR att dansa!  
att jag alltid kommer att - vara mig själv
att jag är hemligt förälskad i - dig
att jag sist grät var - i förrgår
att min mobiltelefon är - sugig
att när jag vaknar på morgonen - är jag trött
att innan jag går och lägger mig - läser jag 
att idag har jag - varit med Katrin
att jag just nu tänker på - vad jag ska svara på denna 
att ikväll ska jag - fortsätta att vara med Katti :)
att i morgon kommer jag -  vara med Vanessa
att jag hoppas - att du kommer att se mig, någon dag.

Har du:

Någon som förstår dig? jo
Någon som du saknar? joo
Någon som du hatar? nej
Vem kramade dig senast? Katriiin
Vem pussade dig senast? kommer inte ihåg         
Vem ringde dig senast? Vanessus
Vem ringde du senast? Katrin
Vem var hemma hos dig senast? Katti, är hos mig nu
Vem var du hemma hos senast? Katti, haha
Har du några kärleksproblem? njae, inte problem men
Har du pratat med någon idag? Jadå
Har du gråtit idag? nä
Har du skrattat idag? mycketmycket

Jag:

Är singel? yess
Sjunger i duschen? alltid (Y)
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? näe
Skrattar åt dina egna skämt? klart
Skulle du kunna plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis? nej

Har du:
Piercingar? i öronen
Syskon? jao
Jobb? nejnej
För många vänner? går det ?
Rymt hemifrån? aa
Färgat håret? jepp
Bra självförtroende? vetinte
Sagt "jag älskar dig" till någon? jo
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? nej
Somnat i skolan? nääästan
Brutit ett ben? nä
Tappat bort mig i min hemstad? kanske ;)
Sett en fallande stjärna och önskat? Japp
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? tror det
En hemlighet som ingen annan vet? jo
Sovit en hel dag? nja, nästan
Somnat gråtande? ja,
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? öh, det tror jag inte iallafall
Blivit generad inför folk? jiess
Varit kär i någon utan att säga det till personen? jo
Ätit musslor? no
Varit på en festival? jå
Haft ett förhållande i under en månad? jodå
Blivit kallad player? kanske ?
Färgat ditt hår svart? näj


Vad:

Längtar du till mest just nu? vet faktiskt inte
Ska du göra i helgen? det är söndag? Eh, har inte så mycket kvar att göra denna helg, men typ sova då?
Har du för kläder på dig? mjukisbyxor, sockar, linne, kofta och underkläder
Gjorde du igår? hade gode tråkigt
Ska du göra i sommar? bara chilla med Vanessus såklart :D
Åt du senast? chokladkaka
Har du för mobil? Sony Ericsson
Vad köpte du senast? kommer inte ihåg. 


Vem/Vilka:
Slog du senast? Katriin
Fick du sms ifrån senast? Lollo
Pratade du med? Mamma
Skulle du kunna göra allt för? Vanessa
Kan du lita på mest? Vanessa<3
Vet mest om dig? Vanessus, tror jag :)
Sov du tillsammans med senast? Vanessa  

Allmänt:

Har du pussat en groda? hehe, nääe
Kan du hjula? nja, inte bra iallafall
Biter du på naglarna? sometimes
Är du EMO? nejnej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? vette fan
Skulle du kunna hoppa fallskärm? kaaanske
Har du sjungit inför publik? jo
Följer du mode? ne
Är du hungrig? jo
Är du blyg? ibland, det beror på 

Bara för att jag inte orkar skriva något nu.
Snodde från Vilmas blogg ;)
Dagen har iallafall vart great, spenderats med sötKatti!


PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0