När Man Inte Kommer På En Rubrik

HejHoppMittHumörÄrPåTopp!

Igår hade jag statistiks rekord, tacktack alla finisar som läser denna smått ointressanta blogg :D
Idag har jag fullt på schemat, blir kanske inte så mycket bloggande, men vi får ju se.
Klev upp vid halv 11, tog mig frukost.
Sen efter lunch blir det att stääääda. Dammsuga hela nedervåningen, städa här uppe, städa mitt rum osv..
Men vad gör man inte för lite pengar? ;)
Sen efter det väntar duschen.
På eftermiddagen, eller ikväll, ska jag vara med min älskade syster Katrin♥ Seriöst, jag tror nästan att vi är systrar.

Men nu kom mamma och Simon hem, då blir det väl om ett tag lunch.
Sen åker dom iväg till försvarsmuseumet, har varit där typ trehundra gånger, så orkar inte följa.
Skööönt att vara helt ensam ibland också, jag kan inte städa när jag har folk omkring mig.
Så när jag dammsuger stoppar jag hörlurar i öronen och lyssnar på musik, och såklart, sjunger med!
Alltså, om ni hör någon stå inne och skrika falskt, då är det bara jag som dammsuger. Bli inte rädd!


tog bara en bild från arkivet, och det blev denna härliga på Katti när hon satt och skärde upp en melon.
Midsommar iår, hur kul som helst var det!
När jag kollar på den så saknar jag bara sommarn, tänk vad härligt att bara kasta sig ut i vattnet!


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0