jagsaknardigjagsaknardigjagälskardig

Hej!

Idag var det skola, ojdå, tror att ingen visste det. Eller hur? För det är ju Måndag liksom, och då kan jag ta och tala om för er som inte vet det att det är skola på Måndagar, och vi hade svenskaredovisningen. Som egentligen skulle ha varit på Onsdag (?!)
Menmen, gick ändå rätt bra tror jag ;)
Efter skolan var jag med bästfolket, Vanessus, Linus, Danne. Sen var Burman med oss också.
Vi satt alla ihoptryckta i Linus lilla rum på hans säng, gissa om det var varmt? JA,
Planerade en Göteborgresa, vi 5 + nån vuxen, Liseberg och bara chilla!
Det blir awesome verkligen! Om det blir något, men hoppas kan man ju.
Med er kan man verkligen ha kul, prata om allt, vara sig själv!

Senare ska jag vara med min lillamupp igen.♥

Men, kanske skriver mer ikväll. Just nu har jag inget att skriva.
Så ni går några sommarbilder istället.


minnen..


Midsommmar, så jäkla kul det var!


Sammakko (L)


Nybyn


sikfors


Jaja, ha en bra Måndagskväll.
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0