Jag och Surdegen

Hej

Förlåt för helt värdelös uppdatering, men det är så jag känner mig. Liksom, helt värdelös bara.
Igårkväll chillade jag med Katti hos henne, sov också över där.
Hade ju sovmorgon idag, hur skönt som helst. Fast fick draaa upp Katrin ur sängen ;)
Slutade även tidigt.

Varenda morgon, så tänker jag "Men ta och ryck upp dig nån gång, le lite grann iallafall"
Men nej, när jag kommer till skolan är det som att gå in i en vägg.
Jag vet inte. Stör mig på allt, stör mig på dig, stör mig på migsjälv.
Alla förändras så mycket.
Tror att alla märker något, men ingen säger något, ingen frågar något. Ingen bryr sig, allt rullar på.
Trodde först att det var du som förändrats, men nej, så är det inte. För den enda som har gjort det, är ju jag.
Har börjat se med andra ögon, ta in mer, något jag inte är van vid.
Dom senaste veckorna har gått otroligt fort, önskar att jag någongång kunde få komma ikapp tiden. För en minut, att känna att man är med. Medveten om vad som händer, vad som kommer att hända.
Inte försöka fly ifrån saker, stänga allt ute. Bara få, ja, vara för en gångs skull.
jaja, detta tjaj orkar ingen med, men såäre. Just nu.

Chattar med bästkusinen Linus på msn, eller, vi pratar i webcam.
Han gjorde min dag bra! Jäklar vad vi har skrattat, du är allt rolig du :D
Man kan säga att vi är lite allmänt normala.
Vet ni vad vi just kom på? -Guds rumpa är stor som en komet!
Men, den lilla filuren. haha, och i hans rumpa bor rumpenstumpen.
Bra humor!

Stina säger:

du är en surdeg

Linus säger:

 

 

okej..???^^

Stina säger:

HEJ SVETTIS SURDEG

Linus säger:

 

 

hej spagetti röv^^

Stina säger:

hej rumpa

LOL

Linus säger:

 

 

tjena stump ris^^

Stina säger:

INTE JAG HELLER

Linus säger:

 

 

va...??

Stina säger:

jag vet inte heller lilla surdeg

Linus säger:

 

 

tjena rumpen stumpen..^^

Stina säger:

Hej surdegis

segis

Linus säger:

 

 

whywshh

Stina säger:

vadå vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?!

pappa är surdeg nummer 5


höh, lite av det vi skrivit.
Men nu ska jag fortsätta att trycka i mig Ballerina Kladdkaka Vanilj, MUMS.
Sen är det middag -Tacos, kommer se ut som en liten surdegsboll sen!



lite väl coola kanske ?
Fina kläder man hade.


PUSSSS

Kommentarer
Postat av: josskoss

Om du vill prata, ring mig <3

2010-10-22 @ 17:42:18
URL: http://thatsimple.blogg.se/
Postat av: sara

livet är en lek men jag trodde alldrig på att jag dig svek<3

förlår stinafina, finns om du behöver prata ...

2010-10-23 @ 11:46:20
URL: http://blubbi.se/tugummit
Postat av: vanessa :)

finns älsk. <3

du är allt en liten rumpa.

2010-10-24 @ 12:37:45
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0