om man är flint kan man inte ha lockar. ?!

Hejhej!

Sitter och kör Mario på facebook, askul ;)
Teknikens hus var rätt så roligt.
Vi var där till ungefr fyra, sen for vi hem och åt Tacos. Nu är det bara jag och Simon hemma, han sitter och ser på TV.
Ska snart börja plocka ihop efter natten, haha.
Jäkla chill vi hade!
Jag och Sara var och åt middag på Sävastgrillen, sen cyklade vi iväg till mig.
Vi lämnade cyklarna och gick upp till Ica och köpte B&J, så nu har jag äntligen smakat det! Första gången igår, jätte gott.
Vid 7 gick vi till Vanessus för att kolla om hon hade kommit hem från Pite, och de hade hon, så hon kom ut.
Och vi bestämde oss för att ta en promenad. Vi genade över ängen, man såg inte mycket, när vi var typ i mitten av stigen så såg alla något svart och började skrika/skratta och springa på samma gång, haha.
Det var Micke, Joar och Adrian som hade tänkt skrämma oss, och nog lyckades dom.
Sen följde dom efter oss hela tiden, så fick lite sällskap.
Men gick in till mig vid halv tio och satte oss vid datan.
Sen bestämde vi att Vanessa också skulle stanna över natten (Y)
Vi har sett på "I form ed Anna Anka" (Hon är så störd och dum och konstig och helt trög så det blir kul), ätit B&J, snackat, skrattat.. Bara tagit det lugnt.
Jag och Sara har även suttit och kollat på Vanessus när hon sov. I ungefär en timme lät vi henne sova, sen såg det alldeles för skönt ut, så vi var tvugna att råstirra på henne, blåsa henne i ansiktet, kittla henne under fötterna och  peta på hennes näsa- Tills hon tillslut vaknade från sömnen. HAHA, riktigt kul.

Några mobilbilder från kvällen


Men nu är Vanessa här, så vi ska typ hitta på nåt. Sova, fast först ska hon berätta om sitt blivande liv.


HEJDÅ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0