Gillar't

Hej

Sitter och lyssnar på härlig musik, skolan var rätt chill idag.
hehe, jag och Vanessus hade lite kul på gympan :D Vi hade ingen lärare, så fick välja vad vi skulle göra. Roligtroligt!
Imorgon slutarvi efter lunch, tror jag iallafall? kompledigt för öppethuskvällen.
Det betyder att vi inte kan förhöra spanskaläxan, jess!

Har ingenting att skriva, åt just palt, så nu spricker min mage snart känner jag.. Kanske inte så smart att äta sådääär mycket.


  
Såhär såg det ut på gympan ;) Också stod alla andra bredvid o spela badminton och pingis, jag och muppen kutade efter en gul boll.
Gjorde den snabbt på paint, så om ni ursäktar den alldeles för fula handstilen.
Men deärju svårt att skriva.


Ikväll drar man iväg på träning -Dans!



PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0