Tidsinställt

HELLU


Egentligen är jag i stan nu, tror jag iallafall ;o
haha, lät kanske lite dumt detdär eller?
Men såhär är det, detta är ett tidsinställt inlägg. Tänkte testa på det, ganska praktiskt, om man vet att man inte kommer hinna blogga.


JAG LÄNGTAR TILL;


Björkliden, får hoppas på att vi far dit nu igen på sportlovet.
Saknar gryyymt mycket!
Hur härligt ser inte detdär ut?! Vill dit NUNUNU!
Och ett stoooooort plus är ju om Vanessus får följa, då blir det verkligen oförglömligt.. (LL)
Bilder tagna från google. Har inga därifrån på denna dator.



Julafton, det är det absolut bäst! Juuuulen.
Jag älskar den iallafall, all gemenskap, paketen, goda maten, snön, mörkret (vilket är sjukt mysigt) ..
Så underbart! Längtar som en tok, men inte är det så länge kvar nu. Snart får man börja köpa julklappar :)



(inte min bild)
Nyår, blir det lika bra som förra året då natten spenderades med Vanessa, ja, då blir nyår helt klart BÄST!



Men, nu kanske jag har kommit hem från staden, vem vet?
Tänk om jag inte ens åkte dit, lite småskummt dethär ;)


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0