bildlöst inlägg

Hej

Slutade vid 11 idag, hur skönt som helst!
Sista lektionen hade vi bas på, då körde vi två olika varianter av "Hela havet stormar" med alla sjuorna.
Ska kanske på stan senare med Vanessus, hennes fader och hennes syster.
Då stannar säkert jag och muppen där och kikar i affärer, sen tar vi bussen hem.
Någon annan än jag som verkligen ä l s k a r att åka buss på kvällarnan när det är mörkt och man nästan inte ser ut ? Tycker det är jäkla mysigt!
Gillar också att åka bil på kvällarna, eller när som helst förresten. Även fast det är den farligaste sättet att färdas på, så är det i bilen jag känner mig tryggast. Kan inte förklara känslan.. Men iallafall =P

Har gjort typ tretusen olika videor, tänkte ta och ladda upp ett video inlägg. Men på varenda ett så kom min katt och förstörde! haha, nejmen hon var ivägen iallafall, men jag lovar, snart kommer det in någon liten video.



puss'N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0