Cause I'm leaving, on Monday Morning

Hejhopp!

Fixade just min syster till ett bowlingkalas, hon blev gode fin.
Också märkte jag att jag har krymt, fan! Är ganska mycket kortare än henne, liksom, hon är TVÅ år yngre, hon ska ju bara inte vara längre än mig. Kortis är jag, verkligen ;)


okej, det syns inge bra alls. Men en enkel lite högre hästsvans, vofflat hår, örhängen, smink..
Blev rät nöjd själv faktiskt! Tog ingen bild framifrån, men sminket blev rätt så bra de också :)


Mobil och webbcamera kvalla denna gång också, men kameran har haft slut batterier.
Men snart ska jag nog gå ut och fota det vackra vita täcket, SNÖN

Får hoppas på att jag och Ansa gåt ut ikväll och skrämmer alla små baaarnn nejmen, rätt så bra sätt att sammla godis på ;)



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0