LOV LOV LOV LOV -Jag älskar LOV

Hejhej!


Har suttit och sett på massor med trailers till skräckisar. Passande såhär på Haloween.
Hade lite lust att springa upp på ICA och hyra en film, men det orkade jag inte.
Har typ fullt upp i veckan, känns det som iallafall, hehe ;)
UNDERBART med lov!

Måndag -
vara med mina fina vänner! På kvällen Team Sportia med Sävast Skiteam.
Tisdag - Luuleå med Julle ♥ På kvällen träning om jag hinner.
Onsdag - Hade bestämt med någon/några, men kommer inte ihåg vilka.
Torsdag - Tror att jag skulle vara med Lollo, och någon mer. Men vet inte säkert.
Fredag - Umgås med Vanessus! På kvällen Taco/Spelkväll med skidgrupperna, great.
Lördag - kooompisar, har lust att samla ihop ett gäng och ha filmkväll! En skräckis kanske..
Söndag - Slapardag med någon, får se om jag kaaanske orkar gå på träningen. :P

Dessa filurer ska jag försöka hinna vara med, vad vi har bestämt. Men är ju inte säkert att alla kan/hinner o.s.v;
Vanessa, Lollo, Emelie, Katrin, Jossan, Ansa, Julia, Emma T, Annis, Sara, Angelika och Linus.
Min hjärna är inte helt med nu känner jag, så säg till om jag glömmt dig eller någon!
12 stycken, och det är bara sju dagar på en vecka. Menmen, vissa har jag redan varit med, Ansa tillexempel, och hon ska ju bort i veckan så henne kommer jag nog inte hinna vara med. En mindre ;)
Kan ju också vara flera! haha, kom på det just, bra idé va?!


Glömde ladda upp denna när jag skrev detdär med saker jag längtade till..
LINKÖPING, såklart! Längtar ihjäl mig. Mindre än ett år kvar.
Förra året vi var där var helt underbart, och vi vann SM dessutom.
Tagga nu bästgruppen!
Down North
älskarer



PUSS och GODNATT finisar! För detta är sista inlägget för ikväll.


Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)

2010-11-01 @ 01:46:14
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Christina

Hejsan fin blogg du har:D Kolla in min?

2010-11-01 @ 08:39:55
URL: http://dailylifeofstina.blogg.se/
Postat av: Johanna :)

Längtar till Linköping!

Down North e bästa gruppen <3

2010-11-01 @ 22:20:45
URL: http://johannathebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0