Pictures

Hej!

Har vart en sjukt rolig natt tillsammans med AnsaPansa.
Idag klev vi upp vid tolv, lite sega ;)
Sen satt vi bara vid datan till klockan tre typ, för efter det skulle jag hem.
Har just ätit, köttsoppa. Kanske inte min favorit, men det går att äta iallfall. Får se vad jag hittar på nu senare på kvällen. Blir nog att ringa runt till kompisarna och kolla vad dom gör, och har man tur kanske man får umgås med någon också, hehe.


Bara för att jag har ett så tråkigt liv.. Nej, detdär var ett skämt. Men här kommer iallafall massa bilder -Först på dagens outfit, för många nästan. Sen några som jag fotade igår. (dom allra flesta är oredigerade)


dåligt redigerad


övertäckt face.


trötta ögon? haha.




Såhär såg det ut igårkväll



OKej, nu får det räcka me bilder ;)


PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0