Vinter Vår Sommar Höst Vinter Vår Sommar Höst Vinter Vår Sommar Höst Vinter V.....


Det är något med dig som gör så att jag får fjärliar i magen.
Varje gång du ser på mig, pratar med mig, rör mig...

älskarälskarinteälskarälskarinte... Jag älskar dig, iallafall.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HEJ

Idag slutade vi tio över två, riktigt skönt att sluta lite tidigare på Måndagar.
Bir kanske att jag och Vanessa far på bio ikväll, vill bara släppa allt som har med skolan att göra just nu!
Så då tänkte vi att vi tar en biokväll.

Just nu har jag inget att skriva, inte något kul iallafall, så bättre inlägg kommer kanske ikväll.


PUSSS ;*


Kommentarer
Postat av: josskoss



jag snor



"Det är något med dig som gör så att jag får fjärliar i magen.

Varje gång du ser på mig, pratar med mig, rör mig..."

2010-10-05 @ 11:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0