För varje dag som går, gillar jag dig bara mer och mer

HEj

Det vart bio ikväll.
Hade ju som sagt tänkt se "Dumma mej" 3D
För domdär gula sakerna som ser ut som vandrande alvedoner är så jevla söta!
GUD vad dom är söta, verkligen, grymt gölliga!
Men 3D-projektorn var trasig, så vi såg "I rymden finns inga känslor" istället.
Det ångrar jag verkligen inte nu, jättebra, underbar film!
Dendär Simon är ju lite småsöt :)

Resten av kvällen blir det bara att ta det lugnt vid datan, funderar på att duscha också, eftersom att jag hela dagen har gått omkring och lökat, om ni kände någon äcklig bajslukt, så var det nog jag.
För nog har jag svettats!
Dessutom var jag med på innegympan och kämpade så att svetten bara rann, och ingen handduk hade jag såklart med, nejnej.
Men, såkandetgå liksom.
Det var en riktigt mysig kväll med Vanessus. Vi klev av bussen för tidigt och fick gå längre, det blåååste och var kallt, filmen vi tänkte se kunde vi inte se, jag var jätte kissnödig hela filmen, hittade inte min biobiljett som jag fått g r a t i s från skidklubben så jag fick betala, nu har jag inte mycket pengar kvar, köpte för lite godis för det tog slut.... Men annars har kvällen varit helt perfekt haha, nejmen,
Nu låter det som att allt var sämst ;)
För det var det absolut inte!

ääälskardigminfiinaBV♥

slutskrivet! Nu kommer bilder


Jag var lite småcool för några dagar sen i Luuuulä, bara det att huvudbodnaden var tretton storlekar för stor ;))


Från igår!





SÖTASTE, jag är käääär, riktigt sådär lyckligt kär!
Speciellt den till höger, för gulliga..

Nu ska jag fika lite och sen väntar duschen.

PUSSSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0