BIO

HEj!

Förlåt för kass uppdatering, men har nästan inte haft en enda ledig stund :P
Igår umgicks jag med Vanessus, Lollo, Emelie, Sara och Olivia.
Vi slutade direkt efter lunch, då for vi iväg till Lovisa.
En väldigt rolig dag med snyggcheyerna!
Jag och Vanessa hade ju tänkt fara på bio (hehe, det lär nog aldrig bli av.) men vi for på badet istället.
Med dom jag skrev där uppe förutom Sara, hon skulle vara med på springtävlingen i Pagla.
Det var iallafall en sjukt kul kväll, Anna-Sara hade simträning, efter den stannade hon där med oss och plaskade ;)
Träffade även Lilli, Julle, Emma och Ebba där.

I Måndags.. vad gjorde jag då?
Jusste, inget speciellt efter skolan.
Men på kvällen vad jag med Vanessa och Emelie.
Först väntade jag och muppen utanför Emelie på att hon skulle göra klart SO-läxan, som hon sa skulle ta kring tjugo minuter.
Vilket det inte gjorde, det tog en timme och tjugo minuter. S n a b b
Men vi hittade på lite knäppa saker och skrattade lite MYCKET, rättare sagt.

Jag och Vanessa planerar att åka på Bio ikväll, eftersom att hon är pank så blir det hennes föfelsedagspresent från mig.
3D - Dumma mig.
Haha, men den verkar faktiskt rätt kul!

Nu är det stressigt om vi ska hinna med bussen, hinner inte med nåra bilder.


PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0