I just need you now

HEj!

Jag sitter och fryser, läxorna ligger utspridda på bordet, jag stinker svett.
Kan dett bli bättre?
JA det kan det.

Den hääärligaste låten spelas just nu iallafall, Airplanes.
Den är grym!
Kommer kännas riktigt skönt att duscha sen. Jag, Sara och Vanessa tog ett litet cykelpass, ungefär 9 km blev det, 7 i eljuspåren.
Tur att jag inte ramlade! I några backar var jag rätt så rädd, det sladdade i sanden och var guppigt.. ;)
Min inställning till skidorna och träning är just nu inte på topp, jag säger att jag inte gillar skidor, men det gör jag ju. Älskar våran grupp, gillar att åka skidor..
Nu måste jag bara börja tro på mig själv också, och inte ge upp i förväg, när jag vet att jag klarar det. Det är det svåra i hela grejjen. Att jag tror att jag inte är bra, för på något sätt känns det som att jag tränar, men det ger ingenting. Då ger jag upp, ger upp alldeles för lätt.
Får mycket peppning av kompisar och mammi o pappi, måste bara lära mig att peppa mig själv.
Ni behöver inte stå ut med allt mitt tjat om det, det är liksom bara skitsnack, bullshit. Men just nu är allt bara stressigt, det går för fort, jag har jämt ont i huvudet, sover för lite.. Men sånna där vanliga problem.
That's life
Imorgon har vi sovmorgon, YES, äntligen Fredag liksom!
Slutar ett, då ska jag in till stan. Ska klippa mig kvart över fyra.
Sen blir det lite stressigt att hinna till skidgruppernas pizza/filmkväll som börjar klockan fem.
Men får komma in som en liten eftersläntare, hehe.
Det blir säkert en väldigt rolig kväll :D

Men nu måste jag ta en dusch och sen träna engelskan, som jag inte ens har börjat med.
Oj, jag har haft hela dagen på mig och inte gjort n å n t i n g.
Inte bra Stina, inte bra.


JAG
JAG ÄLSKAR
JAG ÄLSKAR DIG
JAG ÄLSKAR DIG
JAG ÄLSKAR
JAG


jag älskar dig för jävla mycket


PUSSS

Kommentarer
Postat av: ansa

sv. tack :D kan vi inte börja följa varann via bloglovin? kramiss

2010-10-07 @ 22:40:19
URL: http://justlikeansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0