inte i år igeeen! aldrig nöjd

HELLO

Har fått skolfotona nu, och ja...
Vissa är lite mindre fina än andra.
Jag såg ut som ett mongo.
Speciellt på det enskilda, ena mungipan upp i ögat! Jajja, inget att deppa för egentligen!

Skolan har bara flytit på som vanligt, brandövning på mogonen. Så vi fick stå ute och frysa, men rätt chill ändå, eftersom att vi missade slutet på SO lektionen.
Veckorna har gått så otroligt fort! Tycker inte ni det också?
Och inte tala om helgerna, helt plötsligt är det bara Måndag igen, och då tänker man "faan, skola imorgon"
Men då kommer Fredagen med stormsteg, eller vad man säger.
hihi, men jag tycker iallafall att det gått jätte fort.

Snart fyller Vanessus år!
Tänker inte gratta henne i förskott, får bara hoppas att jag inte glömmer hennes födelsedag, höh ;)
Fast det är klart att jag inte gör!
Imorgon händer det..... JAG SKA KLIPPA MIG, lalalalaaalalala :D
Äntligen säger jag bara!
Men, nu kanske jag ska börja öva lite å engelskaläxan vi har till imorgon.

korten


7B♥


Det enskilda, kan seriöst inte visa mitt ansikte.
FAN VAD JAG ÄR MISSNÖJD.
sorry, nu ska jag försöka vara lite glad, annars blir detta inlägg riiiktigt tråkigt


eh ja, längtar till skolkatalogen... Fast ändå inte.
Bara för att se på alla andra finisar!


PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0