Airplanes... Älskar låten!

HELLOHELLO

Statistiken har sjunkit rätt mycket, får försöka att ta mig tid o uppdatera oftare.

Jag sitter här och nervösar, klockan 15.10 går bussen in till stan.
Jag har ingen aning om hur jag vill klippa mig!
Kollar runt på massa olika frisyrer, men har svårt att bestämma mig.
HJÄLP, att det ska vara så himmelens svårt. Liksom, en frisyr.
Spela roll? Fast näe, så lätt är det inte.
Man vill ju helst inte gå omkring och se ut som en jagvetintevad..
Får väl hoppas på att jag kommer på något iallafall, så att jag inte sitter där i stolen när hon frågar "Hur vill du ha det?" och säger "jag vet inte." och ser ut som en dum höna, typ.

Men nu ska jag fortsätta att klura på detdär.
Längtar lite smått till ikväll, blir säkert en väldigt kul filmkväll me skidgrupperna :)


Vanessus far iväg till deras stuga idag. Utan mig!? haha, men jag kommer riiinga och smsa.
Även fast det bara är över en helg, så kommer jag sakna cheyen lite grann iallafall ;)


PUSSS mina fina!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0