You make me smile!

HEj!

ääääääääääääääntligen, äntligen äntligen äntligen.
ÄNTLIGEN är jag klar med SO'n.
Vanessus kom över och hjälpte mig, en riktigt rolig läxkväll faktiskt.
haha -Lena rinner!
OjOj, humor på hög nivå, och Lökmuppens humor är ju ännu lite bättre, hon har legat och skrattat åt sig själv så att tårarna började rinna.
"Jag är så rolig HAHAHA, gud vad rolig jag är, tycker inte du att jag är roligast också Stina?!"
Vid kvart över åtta var vi tvugna att ta en liten paus. Så vi gick på en promenad med Balder, var tillbaka vid nio.
Och blev klara tjugo över.
Nu är det bara att tagga inför skolan imoron.. Längtar redan Helgerna går ju för jävligt snabbt!

Men, nu ska jag fika lite och sen väntar s ö m n ;)

Blogg.se segar, så det blir ingen bild ikväll.


PUSS och GODNATT :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0