"GiLLa"

Hela kvällen har jag suttit framför facebook och skrivit i andras loggar "Den som gillar detta ska jag skriva nått jag tycker om den i deras logg :)"
Alla håller på med det nu, så då var man ju bara tvungen, hihi.
Har också gillat hur många sånna där som helst, så många fina personer har skrivit i minn logg, tacktack för alla gulliga små textrader!

Ska snart lägga mig, känner att jag är hur trött som helst, så det blir skönt att sova.
Höll på att skriva sova ut, men nejnej, inget sånt. Skola imorgon.


Tänkte bara säga godnatt, blir nog inget inlägg förrän på kvällen imorn. Ska troligen vara med Emelie och Sara efter skolan, rätt länge sen man var med dom, så det blir grymt kul! ♥


KRAAAAMIS

Kommentarer
Postat av: ansa

premenuera på min så gör jag det på din :D:D

2010-09-19 @ 23:40:20
URL: http://justlikeansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0