regnregnregnregn..

HEj!

Jag och Vanessa klev upp klockan halv tolv, ensamma hemma. Yäpp -Annars hade vi nog blivit väckta lite tidigare.
Natten har varit gryyym, rolig, awesome, skrattig..
Vi hade tänkt sova klockan tre för att inte vara så trötta idag, men det blev vid fyra ändå.
För vi hade så sjukt kul när vi chattade ;)
Men det gjorde ju egentligen ändå inget att vi klev upp halv tolv, åt frukost, åt lunch, latade framför datan, såg på idol auditions, till typ tio över tre. Allt i sovkläderna. För det regnar ju ändå ute, är hur trist som helst lixom.
När hon hade gått hem fortsatte jag att sitta vid datan, vid fyra kom mamma hem, kvart över fyra var det middag.
Det var först efter middagen som jag klädde på mig och fixade mig och sånt.
haha, seg dag. Men rätt skönt att ha en sån dag någon gång också.

Fortsättningen av kvällen ska jag bara ta det lugnt, är barnvakt åt Simon, så blir väl att leka lite med honom också.
Men nu ska jag kolla runt lite på bloggar, kanske kommer ett inlägg lite senare.

Bilder från idag;
(På bilderna hade vi sattit på oss byxor, hehe)


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0