sämst uppdatering

Hej!

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT FÖR MIN SUPERDÅLIGA UPPDATERING.
Statistiken har sjunkit för varje dag, men så går det.
Men jag har inte haft tid, har alltid haft annat för mig.
Typ hela den här veckan har spenderats med Vanessa, Katti och Olivia. Great!
Skrev ju i... Måndags (?) Att jag skulle skriva och ladda upp bilder från Alviksträsk senare den kvällen.
Men var med bästevännis rätt länge, och ville inte vara död i skolan igår. Så det blev inget.
Detta får också bli bara ett snabbt inlägg, har träning halv sju, Vanessa kommer hit klockan kvart över 6 igen, sen cyklar vi tillsammans till träningen. Som idag består av ett bål/ben styrka.
Styrke/fyspass är nämligen min favorit! Det kan jag iallafall, just nu har jag kass kondis, som tur var har jag ju rätt bra grundkondis, men man kan inte säga att jag är i toppform ;-)
Och känner att skidor inte är något för mig, jag tycker inte att det är kul längre. Har kanske tröttnat.
Vi har ju jätte kul i gruppen, gemenskapen och allt sånt.
Men jag gillar inte att träna skidor, så hellre åker jag det på fritiden, när jag själv har lust lixom.
Så till vintern; Hejdå skidorna, kommer sakna alla i gruppen som jag annars inte träffar!
Sävastskiteam kommer alltid att vara dom bästa!

Men shit, nu måste jag börja byta om, och mina skor är i skolan!
Har inga skor, omg. Nu fick jag lite smått panik. Men kan låna av syrran, eller någon.


PUSS, ikväll skriver jag mer, efter träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0