skidisstugis

HEj!

Jag, Sara och Vanessa var i skidstugan nu ikväll och hjälpte till/var funktionärer för en springtävling.
Rätt kul faktiskt!

Oj shit, vet ni vad jag just kom att tänka på?! Vi har läxa, till IMORGON, i Engelska.
Och jag har inte tränat nånting.
Så nu börjar det kanske vara på tiden att öva nåra glosor, medans man ser idol.
Perfekt kombination, ellerhur?
Men guuud, hämtade just glosboken, och märkte såklart också att jag bara har dom svenska orden här hemma.
För engelska boken är i skolan..
Nu har jag lite smått panik ;)
Menmen, superStina löser det nog. -höh

NU ÄR DET BJÖRN FRÅN BODEN SOM SJUNGER I IDOL, han är ju gryyym!

Väldigt tråkigt inlägg, förlåt, men nu måste jag göra läxan.
Kanske kommer upp några bilder senare!

BYE ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0