2010-09-01

Hej!

Kom för ett tag sen hem från träningen. Okej, det var mer än ett tag sen, men jag och Vanessa har stått och pratat ett tag, och jag satte mig inte vid datorn direkt, för mammi hade den.
Var inte så jätte jobbig, skönt enligt mig. hihi. Roligt var det iallafall.
Vi var bara 6 stycken, om man räknar med Peder (tränaren) så var vi 7 ;-)
Förresten, ni kan kanske glömma det jag skrev i förra inlägget, om skidorna.
För om jag ska vara helt ärlig, så kan jag bara inte sluta! Före varje träning, så tänker jag; Men gud vad tråkigt, och för jobbigt, och jag kommer inte orka, och jag är sämst. Och sånt.
Men efter, då har det varit så kul, och jag har orkat.
Fast vi får se, när snön kommer och skidsäsongen börjar på riktigt.
Men som det ser ut nu, så kommer jag fortsätta. För det gååår inte att sluta..

Men nog tjatat om skidträningar, idag slutade vi tre, som vi gör tre gånger i veckan; Tisdag, Onsdag och Tordag.
På Måndagar slutar vi tio över två, och på Fredagar ett. Om det var nödvändigt att veta.
Har märkt att mina inlägg bara blir massa ointressant babbel, försöker göra några roligare inlägg. Men det är först när jag läser igenom dom sen som jag ser hur tråkiga dom egentligen är.
Just nu har jag verkligen ingen fantasi!
Ska snart gå i duschen, så nu kommer en liten bildbomb istället för massa text =P

Alviksträsk;





VÄRLDENS GOSIGASTE KATT!♥
Tycker synd om den... Den kom och sökte så mycket kärlek, ville in, ville leka, ville gosa.
Dens ägare, vi vet vem det är. Han borde anmälas för ett slags djurplågeri! ;@
Katten är så j*vla söt.



Den följde efter oss när vi körde iväg med fyrhjulingen, då kom den springandes där.
Som att den ropade; Vänta på mig! Jag kommer! Aww...








Blev inte jääätte många bilder, men nu måste jag duscha. Och sen sova, skönt!
Imorgon kommer jag att vara döende.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0