Best Friends Are Forever

HEj!

Vetni?!?! Jag drog ut min tand igår.
Det var då jevlans segt, men tillslut lossnade den! Så jag slapp tandis.

Idag var det ju kort dag på skolan, hade bara Matte, Svenska och Engelska.
Sen gick man hem med Vanessa, Linus och Alle, och var med dom.
Vi hade inte så mycket att göra, så vi kom på att vi skulle gå till Daniel och baka kladdkaka ;)
Så vi gick dit, men bakade inget.
Jag och Vanessa fick ju inte smälta smöret, undra varför? höhö.
Efter ett tag gick vi till Alle, och där tänkte vi baka chokladbollar.
En halvtimme gick åt att söka en receptbok, innan vi kom på att man kunde kolla på internet, smartass!
När vi väl hade receptet, så visade det sig att dom inte hade alla ingredienser, så då gick vi ut och hoppade studsmatta och lite sånt.

Nu ska jag typ snart äta, efter maten hinner jag förhoppningsvis vara med Vanessus en liten stund.
Sen senare ikväll blir det att vara med Lollovisa!

Helgen kommer bli superchill, kommer spenderas med Vanessa, våran lilla Weekend♥

Bilder från våran cykling:


På hängbron, såklart var flexbert med ;)



Från när jag var med Lovisa:


SötValle!


Var hos några supergulliga hundvalpar, sämst kvalla på bilderna!


Ajja, nu ska jag ta och smsa min bestaven, och se om vi hinner umgås ett tag.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0